dinsdag 5 februari 2013

Zonder enige waarschuwing

Facebook ... iedereen heeft er zijn mening over. Ik zou niet meer zonder kunnen, echt waar, 't is zelfs een verslaving vind ik, maar niet zo ongezond als al mijn andere verslavingen. Ik vind niets zo leuk dan mijn omgeving te volgen op een veilig toetsenbord-afstand. Alles mag, niks moet. Zo zijn er mensen waarvan ik de statussen niet meer kan lezen, niet omdat mijn FB kapot is, maar omdat ik het zo ingesteld heb. Ik lees nu enkel nog statussen van mensen die mij een positief gevoel geven (wat niet wil zeggen dat daar geen negatief nieuws kan tussen staan) Ik heb ook al die spellekes geblokkeerd, dat zouden er meer moeten doen ipv altijd te klagen dat ze geen uitnodigingen meer willen ontvangen voor Farmville ed. Lees de handleiding mensen! 

Onlangs zag ik bij Rosita een tekst staan waarin volgende zinnen voorkwamen;
"de eerste 5 personen ..." en  "copieer dit bericht op je muur" 
(klinkt altijd zo belachelijk in't nederlands, toch?)

Zo'ne ketting-zever was ik van Rosita niet gewoon, dus begon ik het toch even te lezen en dit was de tekst:

De eerste vijf personen die op deze status reageren, krijgen van mij, ergens in de loop van dit jaar, een willekeurig presentje : gebakken lekkers, een welgemeend persoonlijk briefje of kaartje, een creatief hebbedingetje. Zonder enige waarschuwing en wanneer ik er toevallig zin in heb.
Het addertje? Dezelfde vijf mensen moeten dit zelfde aanbod op hun muur zetten.
Positieve energie rond laten vloeien daar worden we allemaal warmer van vanbinnen ! Met liefde, door liefde, vanuit liefde ;-) ♥


Ik was direct verkocht aan dit idee en ik heb me voorgenomen om dit jaarlijks te doen, of toch zolang mijn voorraad inspiratie niet is uitverkocht. Ik ga dit jaar niet 5 maar 10 mensen blij maken.  Beste winnaars, niet ongeduldig worden want vergeet niet: "... wanneer ik er toevallig zin in heb".
En aangezien ik alles graag uitstel tot het laatste moment zullen jullie een mooi eindejaars hebbedingetje ontvangen hahahaaaa!! (ja dat was een vettig lachske)

Maar ik heb ondertussen mijn eerste cadeauke al wel binnen!!!!
Of dacht ge dat ik mezelf niet zou opgeven om cadeaukes te krijgen?
Kristel maakte een lavendel geurzakje om in de kast te hangen, maar dat vind ik zo zonde dus dat zakje hangt mooi te pronken op ons prikbord. Bij dat zakje zat een zelfgemaakt kaartje "geniet nooit met mate" ... alsof het speciaal en alleen op mij van toepassing is! Dank u Kristel!! x




Geen opmerkingen:

Een reactie posten