zondag 21 oktober 2012

Pakjes

Soms kan ik uren spenderen aan het inpakken van een cadeau. Soms moet het weer snel gaan en vergeet ik er zelfs een papiertje rond te doen. Een cadeautje krijgen van mij is dus altijd een verrassing.


Ferre is het neefje van de kleinzonen van tante Rosa en toen hij jarig was, was ik in een goede bui. Het kind kreeg niet alleen een papiertje rond zijn pakje, maar ook een olifant. Diezelfde olifant had zelfs een feesthoedje opgezet, speciaal voor Ferre's 2de verjaardag.



Ik maakte ook vlagjes, maar die zijn niet zoals ik ze eigenlijk wou. Nog beetje oefenen dus.





Ook de kleinzonen van Tante Rosa moeten cadeaukes leren geven, liefst iets dat ze zelf gemaakt hebben of iets dat echt van hen komt. In dit geval waren het de DVD's van Bumba en Hopla, want dat is immers voor kleine kinderen en niet voor stoere peubers*


*peubers zijn kleuters die denken dat ze pubers zijn, maar zich eigenlijk gedragen als peuters.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten