woensdag 26 september 2012

Er is er eentje jarig

En dan is er feest ... en ben ik al weken op voorhand aan het nadenken hoe ik de uitnodigingen ga maken (boys only, Luca is nog in zijn "ik trouw met mijn vriend Ward-fase"). Ik stel de uitvoerwerken altijd uit tot het allerlaatste moment en dat heeft zo soms ook eens voordelen want onder druk kan ik goed werken. 

Dus de avond voor de uitnodigingen buiten moesten kreeg ik plots stress EN het idee om iets met magneten te doen.

Ik drukte een foto af en hing hem op de frigo met magneten en trok daar foto's van ... print ... klaar!







En zo kwam ik dan op het idee om het magneet-thema verder door te trekken naar de bedankjes. Voor elke genodigde maakte ik een zakje met daarin de magneet-letters van diens naam (+enkele cijfers, zodat elk zakje hetzelfde aantal magneetjes had). Ik had ze eerst nog even op de frigo geplakt en een foto van genomen voor het labeltje. Paste leuk in de stijl van de uitnodigingen. 



Tijdens de drukte trok ik van iedere feestganger, samen met Luca een foto en die kregen ze ook mee naar huis als aandenken. 





De magneten van de bedankjes kocht ik in de speelgoedwinkel. De zakjes kocht ik bij AVA en de lintjes had ik nog liggen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten