woensdag 27 februari 2013

In de rapte

Soms zijn er van die dagen dat ik niet veel te vertellen heb ...
Huh, kan dat? hoor ik u al denken.
Ja echt. 
Ik heb eigenlijk geen tijd, 
maar wou toch dit pakje even met je delen,
want anders vergeet ik dat toch weer 
en dan komt er uiteindelijk ook van deze blog niet veel meer in huis.
Haha ... en nu zie ik Viv plots bevestigend knikken.
Handig zo telepathie ...


De kleinzoon van Tante Rosa ging naar een verjaardagsfeestje en nam mee ...



Een lego-ventje, stempelstiften, en afwasbare kleurplaatjes. 
Een snoepje uit de oude doos, geknoopt aan een nieuwe taart-doos.
Washi tape voor een bandenspoor na te laten en natuurlijk de finishing touch; een autoke.
De mama van de jarige was alvast helemaal gek van dit pakje, ik hoop de 6 jarige ook :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten