maandag 22 september 2014

Liebster award


Ik werd genomineerd (woehoe!) door Daisy, een lief creatieve dame die ik al even uit het oog verloren was maar wie zeer creatief blijkt te zijn en dat is altijd leuk! Neem maar eens een kijkje op http://dieuwke-sietse.blogspot.be

  • De Liebster Award is bedoeld voor bloggers met minder dan 200 Bloglovinvolgers
  • Je moet "11 facts about me" delen
  • je moet degene die jou genomineerd heeft linken in je blogpost
  • Je moet de 11 vragen beantwoorden van degene die jou genomineerd heeft
  • Kies 10 nieuwe bloggers die jij wilt nomineren en link ze in je blogpost (ik zou wel willen maar ik volg (nog) niet echt blogs ... Shame on me!)
  • Laat een comment achter op de blogs die jij wilt nomineren


11 Fact about me:

Mama, creatief van geest, logisch denker, dierenvriend, alles kan beter, lui, dromer, eigenzinnig, zou graag leren genieten, heeft veel zin voor humor en zelden een slecht humeur, ongeduldig.


De vragen:


1.  wat is jou positieve en negatieve eigenschap?
     - creatieve geest, geen structuur.

2.  wat doe jij het liefst op creatief vlak?
      - dingen ontwerpen, nadenken en euh ... zakjes maken.

3.  welke reis staat op nummer 1 op jou lijstje dat je graag wil doen of misschien al gedaan hebt?
      - ben een saaie tante, there's no place like home ... maar Ierland of Ijsland wil ik zeker eens doen.

4.  wat wilde je later worden?
      - wilde? Ik weet het nog altijd niet! Of toch niet meer sinds ik tot het besef ben gekomen dat zangeres worden, schadelijk zou zijn voor de gezondheid van mijn omgeving.

5.  wat is jou lievelingseten?
      - mosselen, kreeft, venusschelpen ... Als ik er maar aan kan prutsen :-)

6.  wat is jou grootste mis-maaksel geweest?
      - oei dat weet ik eigenlijk niet en het zullen er volgens mijn normen wel heel wat zijn, maar gelukkig onthou ik enkel de positieve dingen ;-)

7.  ochtend, middag, avond of nachtmens?
     - alles behalve (mid)dag!

8.  wat is jou lievelingskleur?
     - valt te zien waarvoor de kleur moet dienen en naargelang mijn gemoed. Zowat alle kleuren komen daarbij te pas, behalve paars, dat vind ik doods.

9.  voor wat mogen ze jou absoluut wakker maken?
     - zodra ik in aanraking kom met mijn bed ontstaat er een soort van versmelting. Maar om iemand uit de nood te helpen geraak ik er wel uit.

10. hoeveel tijd spendeer jij aan uw hobby?
     - als denken als hobby mag aanzien worden zal dat zo'n 15u per dag zijn, maar op actief creatief vlak dus veel te weinig. Hangt echt af van de eventuele projectjes waaraan ik bezig ben. Maar eens begonnen kan ik de nacht doorgaan.

1 opmerking:

  1. Haha, jou teksten blijven geweldig en ze hebben een grappige toets. Ik zeg het u nog eens, jij had schrijfster moeten worden.

    BeantwoordenVerwijderen