vrijdag 20 juni 2014

Bijna 5

De kleinste kleinzoon van tante Rosa is bijna 5 en omdat het geen school is in augustus, vieren de kindjes van zijn klas het voor de vakantie. 

Ik bakte een lekker luiwijven-cake (niet dat ik lui ben maar ik weet gewoon niet hoe te beginnen aan een echte cake ... En ok ik was te lui om dat even op te zoeken :-)

Ik kocht voor de klas een playmobil speeltje en voor elk kindje kocht ik een playmobil popje. Niet zo goedkoop, maar als je popjes pakt van oudere series betaal je maar de helft,  1,38€ in dit geval.
Popje in een bruin zakje, labeltje en lintje er rond en klaar ... Zo simpel was het en toch vind ik het wel cute ... De kleinzoon van tante Rosa was alleszins in de wolken :-)







1 opmerking:

  1. helaba ik heb jou genomineerd voor de liebsteraward.
    kom op mijn blogje maar kijken hoe dit werkt. ;-)
    groetjes. (silver)

    BeantwoordenVerwijderen