woensdag 8 mei 2013

Eerste opdracht!

Mijn aller eerste opdracht wordt straks afgeleverd woehoee!
De mama van een klasgenootje van Luca had mijn creatieve kantje ergens opgemerkt
en vroeg me of ik bedank kaartjes kon maken voor de eerste communie van haar dochter Lise. Natuurlijk!! Ik zou er mijn job van willen maken, maar helaas, dan zou ik 100 euro per kaart moeten vragen om ervan te kunnen leven aan dit tempo ;-)


Lise, kwam vorige week hier thuis, zodat ik foto's kon nemen. 
We hebben een grote tuin waar ik altijd op vloek maar nu kwam dat wildgroei van pas!
Ik trok iets meer dan 100 foto's en daar filterde ik er een deel uit, 
waarmee ik aan de slag ging.
Deze voorbeeldjes maakte ik en gaf ik mee aan Lise's ouders.















Voor de klasgenootjes van Lise dacht ik aan een idee dat ik hier ooit gezien had. 
Dat leek moeilijker dan verwacht want spontane foto's nemen van kinderen die in hun communie kleren niet al teveel mogen bewegen is niet makkelijk. 

In ieder geval, dit werd de keuze van de ouders. 
Ben er zelf wel tevreden van!!
Maar omdat ik mezelf toch graag kritiek geef; het lekstokje had mooier geweest in rood en de "niet klevende" kleefstrips blijken toch iets te goed te kleven op fotopapier, dus ik zal toch op zoek moeten naar rubbercement! Ah en als de tijd niet zo kort was geweest (vorige week de foto's genomen en vandaag alles klaar) dan had ik de kaartjes laten drukken. De kwaliteit van fotopapier is wel goed, maar ik snij met een mesje de kaartjes op maat en dan heb je zo'n ambetant randje dat waarschijnlijk niemand opvalt, maar mij wel en dat is er ééntje teveel ;-)

Soit, zoals ik 8 kritische zinnen eerder al eens zei "dit werd de keuze van de ouders"







Geen opmerkingen:

Een reactie posten